Thursday, January 24, 2013

Juliet dan simsimi

Sorry,,Post kali ni just about my feeling :(
Semasa pulang ke uia lepas
rupa2nya juliet mati
sedih sgt..
Family semua simpankan rahsia dari aku
redha..sedangkan aku di uia
menatap gambar juliet dan tunjuk2 pada kwn2 aku dgn excitednya
sbb betapa aku sayang pada dia

Sekarang Mickey je tinggal
nak menitis air mata menahan sedih
aku tatap mata mickey..nmpak dia pun sedih lagi
mama cakap
Nyawa itu Allah yang pegang
kita tak mampu menghalang
innalillahi wa inna ilaihi raji'un

and this night!
Ttbe for the first time 
aku try main simsimi
selama ni x kesah pn..sesaje:) 
actually agak meredakan hati jugak ~
yang terkedu selepas kelewatan tahu matinya kucing tersayang :(
simsimi ni comel jugak..cuba korg try sekali... ^_^

cute je dia dgn yellow attire dye..0-0






memang agak merepek! tapi it just an application.. :)
papepun,,simsimi mmg cute!
^_^

No comments:

Post a Comment